این ماساژور شکمی دارای تکنولوژی تحریک الکتریکی عضله یا EMS می باشد.به این صورت که این فرکانس های ملایم به صورت ریتمیک و ملایم و با سیگنال های نزدیک به سیگنال مغز بطور مستقیم وارد ماهیچه شده و به آن قسمت از بدن که نصب کرده اید دستور چربی سوزی و فعالیت ماهیچه و عضله سازی را می دهد.بنابراین ماهیچه ابتدا چربی سوزی کرده و سپس شروع به ساخت عضله و تمرین بدن سازی میکند.

 

 

این دستگاه ۶ برنامه مختلف ماساژ دارد که به نسبت مناطق مختلف بدن و هدف شما از ماساژ می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. این دستگاه بسیار سبک و کوچک و قابل حمل بوده و به همین علت گستردگی استفاده و کاربرد بیشتری دارد چرا که می توانید آن را با خود هر جا برده و استفاده کنید.این دستگاه حرفه ای در همه جای جهان توسط ورزشکاران در باشگاه ها استفاده می شود.همچنین به علت راحتی پوشش شما میتوانید آن را حتی در محیط کار و خانه ی خود استفاده کنید.

 

 

این دستگاه شامل یک پدصفحه ای برای استفاده بر روی شکم و ساخت سیکس پک میباشد که ساخته شده از مواد پلیمری نرم با بالاترین کیفیت برای احساس خوب و ملایم بر روی پوست شما و مواد pvc سخت که دارای  چسبندگی عالی بوده و از محلی که آن را نصب کردید تا زمان برداشتن پد توسط خود شما در مکان خود باقی میمانند.

 

 

 شما می توانید پس از 6 الی 8 هفته استفاده ی مداوم ( 5 بار در هفته روزی 20 دقیقه) ماهیچه های خود را تقویت کرده و به اندام دلخواه خود برسید.

ویژگی های کلی:

شبیه ساز ورزش شکم

تحریک عضلات چربی سوز شکم و ساخت عضله

دارای فرکانس های نزدیک به فرکانس های بدن

اثر ساخت سیکس پک در طولانی مدت

بدون هیچ گونه آسیب رسانی به بدن

موارد منع و احتیاط مصرف:

برای کسانی که در بدن خود دارای وسایل اکتریکی پزشکی نظیر باتری قلب ،ضربان ساز و .. می باشند.

کسانی که به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته اند.

اشخاص مبتلا به سرع یا تشنج.

در مورد خانمهای باردار و اشخاص دچار حساسیت های پوستی احتیاط شود.

در حین رانندگی استفاده نشود.