خرید پستی پمپ گالن آب برقی | خرید پستی | خرید پستی ارزان
بستن و مشاهده سایت
نمایش منو

تک شاپ

2

شما 1 محصول در سبد خرید خود دارید

مشاهده تمامی محصولات خالی کردن ثبت نهایی

پمپ اتوماتیک گالن آب برقی

 

پمپ اتوماتیک گالن آب وسیله ای است که بر روی گالن های بزرگ آب معدنی نصب می شود و بدون نیاز به بلند کردن گالن می توانید به آسانی از آن آب بردارید و نیازی به قرار دادن گالن بر روی دستگاه آب سرد کن نیست.این پمپ بر خلاف پمپ های دستی نیازی به زور برای فشار دادن پمپ و کشیدن آب ندارد فقط کافیست دکمه روی پمپ را به آرامی فشار دهید و آب مورد نیاز خود را از گالن خارج نمایید ازین جهت قابل استفاده ی راحت حتی کودکانتان نیز میباشد.

 

 

پمپ اتوماتیک گالن آب در منزل ، محل کار ، مدرسه ، کارخانه ، نمایشگاه ,پیک نیک و ... قابل استفاده می باشد. استفاده آسان ، مقرون به صرفه بودن و نصب راحت از ویژگی های مهم پمپ اتوماتیک گالن می باشد. همچنین این وسیله بر روی تمامی گالن های آب معدنی استاندارد قابل نصب است. استفاده آسان و بهداشتی ، مقرون به صرفه بودن و نصب راحت از ویژگی های اصلی پمپ اتوماتیک گالن می باشد.

 

 

فقط کافیست لوله ی استخراج را به زیر پمپ متصل کرده و درون گالن آب قرار دهید. سپس ضامن پمپ را چندبار فشار دهید تا آب معدنی به آسانی از گالن خارج شود. همچنین این پمپ همچون درپوشی مانع وارد شدن حشرات و گرد و غبار به داخل گالن می شود که خصوصا در پیک نیک ها کاربرد فوق العاده ای دارد که به دلیل آشامیدن آب تمیز و به راحتی در درسترس همه حتی کاربری آسان برای کودکان لذت پیک نیک را دو چندان میکند.

 

 

این پمپ دستی به وسیله ی کابل usb شارژ شده و دارای باتری قابل شارژ مجدد می باشد.در حالت فول شارژ 3 الی 4 روز و یا به اندازه ی پمپ 5 الی 6 گالن آب قابلیت استفاده دارد.این پمپ زیبا برای تمامی گالن های دارای سایز استاندارد قابل نصب بوده و به دلیل ظاهر مدرن و شیک در مدت کوتاهی طرفداران بسیاری بین صاحبان شرکت ها و فروشگاه ها پیدا کرده است.شلنگ آبکشی پمپ ساخته شده از مواد درجه یک bpa free و دوستدار بدن انسان می باشد.

 

 

ویژگی ها و مشخصات کلی پمپ اتوماتیک گالن:

طراحی ساده و کاربردی

ظاهری شیک و مدرن

قابل شارژ با سیم usb

مقرون به صرفه

نصب راحت

استفاده آسان و بهداشتی

قابل نصب بر روی تمامی گالن های آب معدنی استاندارد

مناسب برای استفاده در محل کار ، منزل ، کارخانه ، نمایشگاه و . . .

ارتفاع لوله استخراج : 34cm

بدون نیاز به دستگاه آب سردکن

بدون نیاز به فشار دستی تنها با فشردن دکمه

 

قیمت این محصول 250000 تومان