خرید پستی جادستکش و دستمال آشپزخانه | خرید پستی | خرید پستی ارزان
بستن و مشاهده سایت
نمایش منو

تک شاپ

2

شما 1 محصول در سبد خرید خود دارید

مشاهده تمامی محصولات خالی کردن ثبت نهایی

جادستکش و دستمال آشپزخانه

 

جادستکش موجب می شود طول عمر دستکش آشپزخانه تان بیشتر شود و برای خانم هایی که مدام از دستکش برای آسیب نرسیدن به دستهایشان استفاده می نمایند ابزار کار آمدی است.امروزه برای قرار دادن لوازم آشپزخانه و کمبود فضا درون کشو و قفسه های کابینت هر وسیله ای را در جای مخصوص خود قرار می دهند که علاوه بر داشتن دکور و جلوه ی خاص به فضای آشپزخانه بسیارکاربردی و کارآمد است.جا دستکش با طراحی خاص و منحصر به فرد یکی از این ابزار ها به شمار می آید که برای قرار دادن درکنار سینک آشپزخانه و روی کابینت بسیار مناسب می باشد.

 

 

جا دستکش از پلاستیک درجه یک ساخته شده است و مناسب برای خشک کردن دستکش در کمترین زمان و استفاده مجدد و مداوم از دستکش می باشد. طراحی و شکل ظاهری این محصول به گونه ای است که دستکش ها درون دست های پلاستیکی قرار می گیرند و به همان حالت و شبیه دست در درون دستکش نشان داده می شود .مزیت این جادستکشی نسبت به انواع استیل آن نصب راحت،داشتن آبگیر و همچنین بر اثر رطوبت و آب دستکش زنگ نمی زند و تغییرشکل نمی دهد.

 

 

این جا دستکش باشکل و حالت دست ، بسیار مقاوم بوده و دستکش درون آن به صورت ایستاده قرار می گیرد و به هیچ عنوان دستکش های شما را پاره نمی کند . همچنین بلافاصله بعد از استفاده از دستکش ها برای خشک شدن میتوان آن را روی جا دستکش قرار داده و با داشتن قسمت آبگیر تمامی آبهای دستکش از قسمت آبگیر به درون سینک منتقل میشود تا در مدت زمان کمی دستکش خشک شود. 

 

 

نکته قابل توجه اینکه بعد از استفاده از دستکش برای شست وشو و شستن آن درون دستکش خیس می گردد و هنگام استفاده مجدد رطوبت آن احساس بدی را به دست ها می دهد و موجب می گردد به راحتی دستکش درون دستتان قرار نگیرد و یا از داخل دست لیز بخورد شما می توانید با استفاده ازاین ابزار دستکش را درون جا دستکشی قرار دهید و با عبور جریان هوا به درون دستکش آن را به راحتی خشک می نماید .

 

 

علاوه بر این کاربردهای ذکرشده این محصول مناسب برای آویزان کردن و خشک نمودن انواع دستمال می باشد و شما می توانید علاوه بر دستکش ، دستمال آشپزخانه را نیز بر روی آن یا قسمت سوراخ روی جادستکشی مخصوص آویز دستمال آویزان نمایید .به راحتی قابل جابه جایی می باشد و می توانید در هرقسمتی ازفضای آشپزخانه که بخواهید آن را قرار دهید اما اکثرا به دلیل دسترسی آسان و کاربردی که دارد در کنارسینک و درون آن قرار می دهند.

 

قیمت این محصول 40000تومان