خرید پستی لیف دستکشی لایه بردار | خرید پستی | خرید پستی ارزان
بستن و مشاهده سایت
نمایش منو

تک شاپ

2

شما 1 محصول در سبد خرید خود دارید

مشاهده تمامی محصولات خالی کردن ثبت نهایی

لیف دستکشی لایه بردار

 

لیف پیلینگ مانند دستکش است که با پوشیدن آن می‌توان به‌راحتی تمام قسمت‌های بدن را لیف کشید. پلینگ ساده و راحت را خودتان در خانه انجام دهید.دستکش لایه بردار را در حمام به صورت دورانی بر روی پوست خود کشیده تا لایه های قدیمی و مرده پوستتان از بدن جدا شده و پوستی شاداب داشته باشید.این مدل به دلیل داشتن بافتی زبر، عملکردی مانند کیسه اما نه به آن زبری دارد که به‌راحتی پوست‌های مرده سطح پوست را برمی‌دارد و به پوست زنده‌ و جوان کمک می‌کند خودی نشان دهد.

 

 

لایه بردار پوست‌های مرده بدن، شاداب کننده پوست بدن، دارای بافتی طبیعی که ضد حساسیت است.هفته‌ای یک بار بدن خود را با این لیف بشویید تا پوستی شاداب و شفاف داشته باشید.این محصولات با استفاده از پرز های زبر وبلند خود پوست را علاوه بر پاکیزگی ماساژ داده به طوری که بعد از استفاده کاملا خستگی را برطرف کرده وباعث آرامش بدن می شوند. 

 

 

مواد و رنگ هایی که در ساخت این دستکش ها و باندها استفاده می شود از الیاف سنتزی که ترکیبی از پلی استر و پلی اتیلن می باشد ساخته شده ودارای هیچ اثر منفی برای تهدید سلامتی انسان نمی باشند،این لیف دستکشی محافظ خوبی برای پوست شما می باشد که علاوه بر لایه برداری کاربرد ماساژ واستفاده حمام هم دارد.

 

قیمت این محصول 20000 تومان