خرید پستی ضربه گیر درب و آویز چندکاره 4عددی | خرید پستی | خرید پستی ارزان
بستن و مشاهده سایت
نمایش منو

تک شاپ

2

شما 1 محصول در سبد خرید خود دارید

مشاهده تمامی محصولات خالی کردن ثبت نهایی

ضربه گیر درب و آویز چندکاره 4عددی

برای جلوگیری از بسته شدن ناگهانی درب که باعث ایجاد صدای محکم و آسیب دیدن درب می شود ضربه گیر هایی تولید شده اند. اما اکثر این ضربه گیر ها با چسب به دیوار می چسبند و یا جنسی که دارند پس از مدتی که درب به آن برخورد کند دچار فرسایش می شوند و مجبور می شوید آن را عوض کنید. بنابراین کارایی و کیفیت بسیار کمی دارند.

 

اما ضربه گیری اختراع شده است که دارای انواع کاربردها می باشد که در ادامه به آن می پردازیم. جنس این ضربه گیر سیلیکونی است و با ژل سیلیکا ساخته شده است که با محیط زیست سازگار است. قسمتی از این ضربه گیر که به دیوار می چسبد ، ویژگی مکشی قوی دارد و باعث بی نیازی به استفاده از چسب و جلوگیری ازخراب شدن دیوار شده است. کافیست بخش بزرگ آن را وارد دستگیره کنید و سپس درب را نزدیک دیوار ببرید تا در آنجا ثابت قرارگیرد و حتی با وزش باد نیز بسته نشود. همچنین از آسیب دیدن دیوار حین بازشدن ناگهانی درب جلوگیری می کند. ابعاد این محصول 2.5X4 سانتی متر و وزن آن 30 گرم می باشد.

این محصول به عنوان نگهدارنده و هولدر موبایل نیز مورد استفاده قرار می گیرد؛ کافیست بخش مکشی آنرا به پشت موبایل متصل کنید و سپس با کمک قسمت دایره ای موبایل نگه داشته می شود و می توانید به راحتی فیلم و کارتون را تماشا کنید. از بخش دایره ای ضربه گیر می توانید برای قرار دادن مسواک ، سیم ، شارژر، هندزفری و... استفاده کنید و باعث خلاقانه و متفاوت شدن دکور فضاهای مختلف شوید. درصورتی که پریزی را از برق می شید کافیست درون محفظه این ضربه گیر قراردهید تا سیم ها باهم قاطی نشوند. بخش مکشی آن به هرنوع سطحی وصل می شود. همچنین به عنوان دستگیره برای کمد ،کشوها و حتی درب توالت فرنگی که دستگیره ندارند و باز کردن آنها سخت است ؛ استفاده می شود. این وسیله را برای انواع دستگیره های در، با هر اندازه و شکلی که دارند می توانید به کار ببرید زیرا جنس سیلیکونی و انعظاف پذیر آن این امر را ممکن ساخته است. اگر دنبال ضربه گیری چندکاره ، منعطف ، با طراحی زیبا ، رنگ بندی متنوع ، قابل شستشو و مقاوم می گردید ؛ این ضربه گیر بهترین انتخاب است.

 

قیمت 4عدد از این محصول25000 تومان