خرید پستی پیتزا بر طبر yao | خرید پستی | خرید پستی ارزان
بستن و مشاهده سایت
نمایش منو

تک شاپ

2

شما 1 محصول در سبد خرید خود دارید

مشاهده تمامی محصولات خالی کردن ثبت نهایی

پیتزا بر طبر yao

پیتزا همواره یکی از پرطرفدارترین وعده های غذایی بین اکثر افراد می باشد. برای قاچ کردن پیتزا استفاده از چاقو های عادی کاری طولانی و سخت خواهد بود به علاوه اینکه چاقو ها ممکن است کند باشند یا برش های دقیق و خوبی را ایجاد نکنند. برای ایجاد کردن اسلایس ها شیک و زیبا در پیتزا ، بهتر است از پیتزا بر های مخصوص استفاده کنید.

 

پیتزا بر مدل طبر دارای طراحی بسیار خلاقانه و جذابی می باشد. این پیتزا بر از جنس مرغوب  و باکیفتی تهیه شده است. مدل طبری این وسیله باعث ایجاد جلوه زیبا و جالبی در آشپزخانه شما می شود. تیغه این پیتزا بر تیز و برنده است و از جنس استیل ضد زنگ می باشد. دسته این وسیله از چوب بامبو تهیه شده است و قسمت طبری آن از پلاستیک مرغوب pp ساخته شده است. این پیتزا بر بسیار خوش دست و راحت می باشد. بهترین انتخاب برای برش پیتزا در منازل ، رستوران ها و کافی شاپ ها.

پیتزا بر مدل طبر دارای ابعاد 21x10x3 سانتی متر و وزن 80 گرم می باشد. با کمک این وسیله علاوه بر پیتزا میتوانید انواع کیک، نان، دسر و ژله را برش دهید و از برش های یک دست و منظمی بهره مند شوید و بتوانید به خوبی هرچه تمام ، پذیرایی عالی را به انجام برسانید. تیغه این پیتزا بر به صورت چرخشی کار میکند و میتوانید با کمترین انرژی آن را حرکت دهید تا تیغه بچرخد و به بهترین شکل کار برش را انجام دهد.

قیمت این محصول85000تومان